fbpx
353 scaled e1613151239664 אוהלים להשכרה בתקופת הסגרים | וירוסים
אוהלים להשכרה בתקופת הסגרים | וירוסים

אוהלים להשכרה בתקופת הסגרים | וירוסים

אנו נמצאים בתקופה לא קלה, תקופה שבה אלפים רבים של אנשים נמצאים בטיפול בבתי חולים ומצוקת המיטות הולכת וגדלה. במקומות רבים בעולם וגם בישראל משתמשים באוהלים להקמת מתחמים לבדיקות קורונה ולטיפול בחולים. אצל נתנוב אוהלים  תוכלו למצוא השכרת אוהלים לכל מטרה.

משרד הבריאות הקים לאחרונה אוהל בדיקה מיוחד בחניון גני יהושע בתל אביב במטרה להעלות את כמות בדיקות הקורונה לאלפי ישראלים. על מנת למזער את הסיכון, הנהגים יידרשו להשאר ברכבם בזמן הבדיקה, בדומה לסגנון "ייבדק וסע". במשרד הבריאות נוקטים בזהירות רבה ומנסים לבוא בפחות מגע ככל האפשר עם הנבדקים.

נקודות חשובות בהשכרת אוהל – ומהו אוהל לוגיסטיקה

כשמשכירים אוהל לכל מטרה, ובפרט למטרה רפואית, חשוב שיהיה עמיד למים, עמיד ברוח חזקה ובכל מצב סביבתי קיצוני אחר. חשוב שתשכירו אוהל מאנשי מקצוע היודעים לבנות אוהלים עם החיזוקים המתאימים ושיהיו אטומים היטב. חברת השכרת האוהלים תחשב כאיכותית אם תדע להציע מהנדס צמוד שילווה את תהליך ההקמה על מנת להבטיח בטיחות מרבית. חשוב לבדוק שהחברה ממנה אתם משכירים אוהלים תשתמש באוהלים מחומרים העומדים בתקנים בינלאומיים הכוללים בינהם תקנים, כגון: עמידות מפני חומרים דליקים ורמה תקנית של חסימת קרינת UV  .ישנם אוהלים המכילים שסתום לשחרור אוויר באופן אוטומטי כאשר הטמפרטורה נהיית חמה מידי. בנוסף, ישנה אפשרות כמובן להוסיף מיזוג לאוהלים אשר יהיה אפשרי ונוח לעבוד במצבי חום כבד, או לחילופין להוסיף אמצעי חימום כשקר מאוד בחוץ.

על מה נדבר במאמר זה

מאמרים נוספים

בואו נדבר בוואצאפ
1
צריכים עזרה ?
צריכים עזרה ? לחצו כאן ונוכל לדבר ישירות בוואצאפ
Call Now Button