fbpx
חתונה בחורף
חתונה בחורף ? קראו את הצ’ק ליסט חיוני

כל הסרטים הרומנטיים מתארים את חתונות האביב כפסגת שאיפותיה של כל נערה או אישה, אבל, האמת היא, שחתונות חורפיות יכולות להיות רומנטיות לא פחות. במיוחד כאשר הן נערכות בצורה ובאמצעים לא שגרתיים כמו אוהלי ענק מעוצבים ומקושטים, כאשר הגשם מתדפק בחוץ, ובפנים, בתוך האוהל (ובעיקר בלב) חם ונעים. על מנת לערוך ולהפיק אירוע מושלם בטבע, מומלץ להשכיר אוהל אטום לנוזלים, הכולל יריעות איכותיות ויחד עם זאת האוהל המושכר מעוצב בצורה שאתם בוחרים לאירוע הקרב ובא.

יתרונות חתונה חורפית

לחתונה בחורף ישנם הרבה יתרונות. ראשית, לא מדובר בקיץ החם, הלח, הדביק והמהביל – יתרון משמעותי בארץ בה הליכה של שתי דקות באוויר הפתוח משגרת אתכם בחזרה למקלחת עם איפור נוזל, שיער מתקרזל ונחלי זיעה. שנית, עונת החורף נחשבת להרבה פחות עמוסה מבחינת אירועים וחתונות. זה אומר בעיקר שני דברים עבורכם: הראשון, שלא תהיה לכם בעיה למצוא אולם, מארגן חתונות, סלון כלות (או כל שירות אחר שחלמתם עליו) בזמינות גבוהה ובמחיר שפוי. השני – שחבריכם לא יקטרו על ה”קנס” שהפלתם עליהם, כי החתונה שלכם היא החתונה הרביעית החודש שהם נאלצים לחגוג בה, כפי שקורה בחודשי הקיץ עמוסי החתונות. (אל דאגה, הם כבר ימצאו סיבות אחרות לקיטורים )

אז מה כוללת חתונת חורף, בניגוד לחתונת קיץ?

תפריט שונה – תם עידן ה”רבע עוף ובורקס” כבר לפני מספר עשורים. כיום, תפריטי חתונות מותאמים למזג האוויר. למשל, תפריט חתונת חורף יכלול מרקים סמיכים ומהבילים, תבשילי קדירה משביעים, בשרים איכותיים וקינוחים עשירים – כל מה שנחשב ל”כבד מידי” בחתונת קיץ.

קירוי גן האירועים – אין צורך לוותר על חתונה בגן אירועים רק בגלל שיורד גשם וחורף בחוץ, אבל, אם מדובר בחתונה שנקבעה לאחד מהחודשים בהם החורף בעיצומו, מומלץ לוודא כי גן האירועים מקורה בצורה בטיחותית, כזו שתעמוד גם בסופת רוחות וגשמים. תאמינו או לא, אתם לא רוצים לרקוד את הריקוד הראשון שלכם כשאתם מתמרנים בין דליים, שמטרתם לאסוף את מי הגשם שמטפטפים דרך יריעה מחוררת ודולפת.

גנרטור – הפסקות חשמל מקומיות ואזוריות הן חלק מהמציאות החורפית שלנו. בכל שנה מתחוללות כמה הפסקות חשמל גדולות וממושכות ועוד הרבה קפיצות מתח קטנות. כל הפסקת חשמל ממושכת כזו עלולה להשבית לכם את שמחת החתונה, לנתק את האולם ממקור החשמל, לגרום לכך שהמקררים והבופה בהגשה עצמית יושבתו, שלא לדבר על כך שהדיג’יי והמוסיקה שאמורה ללוות את כל האירוע ינוטרלו כליל. לא נעים, מאד מאד לא נעים… במקרה כזה, תוכלו לארגן ערב שירה בציבור בחושך, או, לחילופין, תוכלו לוודא מראש כי במקום גנרטור שהשכירו ועומד לרשותכם גנרטור זמין ועובד, אשר יוכל לפחות לספק חשמל לצרכי המוסיקה. מומלץ, כמובן, בזמן בדיקת האולם או גן האירועים, לברר האם מפעילי האולם ערוכים למקרים כאלה וכיצד התמודדו איתם בעבר.

חתונת חורף יכולה להיות אירוע צבעוני ושמח, במיוחד על רקע מזג האוויר האפרורי שבחוץ. הקפידו לנצל כהלכה את כל יתרונותיה, תוך כדי התחשבות בתכתיבי מזג האוויר.

על מה נדבר במאמר זה

בואו נדבר בוואצאפ
1
צריכים עזרה ?
צריכים עזרה ? לחצו כאן ונוכל לדבר ישירות בוואצאפ
Call Now Button