fbpx
מפיקים אירוע ? במות וגדרות להשכרה
מפיקים אירוע ? במות וגדרות להשכרה

מפיקים אירוע  ? במות וגדרות להשכרה ? למה אתם צריכים אותם שאתם

במידה ואתם מפיקים אירוע גדול במרכז העיר או בפארק, ודאי תזדקקו להשכרה של במות ומחסומים,את כל אלה ועוד שירותים תוכלו להשיג באוהלי נתנוב. ההתמחות בחברה

כמו כן, תוכלו ליהנות משירותים רבים אחרים שאולי יהיו רלוונטיים לאירוע שלכם, כמו אוהלים ענקיים, סככות, תאורה והגברה וציוד נוסף שרלוונטי להפקות אירועי חוץ גדולים. במאמר הזה נפרט על סוג הבמות והמחסומים שקיימים ולאלה סוג אירועים הם יכולים להתאים.

במות וגדרות להשכרה
במות להשכרה

במה איכותית ומקצועית להשכרה

באירועים רבים, לרוב בטקסים של ימי זיכרון או מועד אחר, בונים במות ענקיות לאירועים כשהבמה היא למעשה הדומיננטית בכל האירוע. עליה יעמדו האומנים וישירו, עליה יהיו נאומים וכל מי שיעמוד על הבמה יהיה חשוף לכל תשומת הלב מהקהל מולו, לתשואות ולפרגון. מאידך גם הקהל יוכל לראות בצורה ברורה ונוחה את כל מה שמרחש על הבמה הגדולה.

לעומת זאת יש במות שהן קטנות יותר שהן מיועדות לאירועים קטנים של מועצות או של אירועי חוץ קטנים שדורשים במה אחת או מספר במות קטנות עבור פסטיבלים, הפנינג או שבוע הספר וכו’. אלה אירועים שיכולים להסתפק בבמות מזעריות יותר עבור קהל שעובר ושב ולא עבור התקהלות גדולה מדי.

 

השכרת מחסומים לאירועים

בהרבה מקרים כאשר יש מקומות הדורשים השכרת במות לאירועים, ניתן למצוא שם גם מחסומים. מטרת המחסומים היא שונה בכל מקרה. בחלק מהמקומות יעוד המחסום הוא למנוע גישה למקום עם צבע על הכביש או הקמה של גדר, או מבנה וכו’. במקרים אחרים מטרתה להנחות קהל למקום מסוים ובמקרים רבים היא על מנת למנוע התקהלות במקום מסוים או למנוע מאנשים התקהלות אלימה ועוד.

לכן גם המחסומים עצמם הם שונים בחומרים שלהם. יש מחסומים שעשויים פלסטיק והם קלים וניידים וניתן להרים אותם בקלות. המחסומים הכבדים יותר נועדו להופעות או אירועים גדולים וחשובים, וכל מטרתם היא ליצור חיץ בין הקהל לבין האומנים שעל הבמה, ולאפשר להם את הגישה הנוחה. ויש גם את המחסומים הכבדים והמגושמים שמונעים כניסה או כל חדירה. הם לרוב מברזל והם מאוד כבדים לרוב נשארים במקום זמן ממושך. הם מיועדים למטרות ביטחון באזורי גבול, המשטרה והצבא עושים בהם שימוש רב, על מנת ליצור התרעה.

מחסומים להשכרה

על מה נדבר במאמר זה

השכרת גדרות
מחסומים וגדרות
השכרת גדרות ומכירת גדרות

דף הבית השכרת גדרות ומכירת גדרות לאירועים מכל הסוגים בין אם אתם מחפשים אחר גדרות וגידור זמני לאירועים משפחתיים, כנסים עסקיים, או עבור אירוע מכל

קרא עוד »
השכרת מחסומים
מחסומים וגדרות
השכרת מחסומים

דף הבית השכרת מחסומים ומכירה של גידור זמני בבואכם לבחור מחסומים לאירועים או לצרכים אחרים, תמיד יהיה חשוב לבדוק ממי אתם שוכרים, או רוכשים את

קרא עוד »
השכרת ומכירת מחסומים וגדרות
מחסומים וגדרות
השכרת ומכירת מחסומים וגדרות

בחירה נכונה של אוהל לאירועים השכרת ומכירת מחסומים וגדרות נדמה כי בעידן הנוכחי שלנו, לא ממש ניתן לערוך ולקיים אירועים ללא מחסומים וגדרות מסוגים שונים.

קרא עוד »
בואו נדבר בוואצאפ
1
צריכים עזרה ?
צריכים עזרה ? לחצו כאן ונוכל לדבר ישירות בוואצאפ
Call Now Button