fbpx
למי מתאים אוהלים לאירועים ?
אוהלי נתנוב - אוהלים להשכרה
למי מתאים אוהלים לאירועים ?

על מה נדבר במאמר זה :

מתחם מקורה ? אוהל לאירועים מספק פתרון מצוין למגוון רחב מאוד של פעילויות, אירועים והתכנסויות. תוך עמידה בתקני בטיחות, ציוד איכותי וצוות הקמה מקצועי, אוהלי נתנוב מציעים את הפתרון הטוב והמהיר ביותר לאוהלים לאירועים. לא בטוחים שהאוהל מתאים לאירוע שלכם? קראו פה

שיהיה בשמחות

הסגנון החדש של החגיגה בטבע הוא כבר לא באמת סגנון חדש. תמיד היו חוגגים וזוגות שבחרו לחגוג את חתונתם, יום הולדתם ומה לא בשטח הפתוח תחת כיפת השמיים. אך כשכיפת השמיים ממטירה גשם ואין מכסה, זה מכניס ייחוד לאירוע אך גם קושי לוגיסטי. אוהלי אירועים מתאימים לכל אירועי השמחות שמצריכים מתחם מקורה, בין אם זה לטקס, לדוכני האוכל השונים או כרחבת ריקודים. וכן, הוא מתאים גם לשינה ומנוחה (עם האבזור המתאים כמובן). מאחר והאוהלים עומדים בתקני בטיחות אש ותו התקן של מכון התקנים בישראל, תוכלו לקבל מענה לבעיות ההצללה והאירוח באירוע שלכם.

זה רק ספורט

מילותיה הנצחיות של דפנה דקל נלקחו על משמעותם הכה פשוטה לידי יישום בחברת אוהלי נתנוב. אוהלי אירועים מתאימים גם לאירוח אירועי ספורט. הצללה לבריכה ביום רותח או למגרש כדורגל חופים, מתחם משחקי שולחן ספורטיביים וגם מגרשי כתרגל – הכל יכול להיכנס תחת כיפת האוהל. החברה מציעה אוהלים לאירועים שמגיעים כבר באופן מובנה עם אפשרות לחבר מערכות מיזוג אוויר ניידות. משמע – ניתן לרוץ, לחתור, להילחם ולעוף על הניצחון מבלי לקבל מכת חום ולהיחנק מאוויר בחלל צפוף.

ברוח הדת

תקופת הקורונה הכתה קשות בקהילת המתפללים. בין אם חרדי, דתי או מסורתי, הקהילה המסורתית במדינת ישראל אולצה לצאת מבתי הכנסת ואל הרחובות. אוהלים לאירועים יכולים גם להוות בתי תפילה, וגם לתקופת הקורונה – הדפנות לא חייבות להיות סגורות לחלוטין ויש הצלה ועם אבזור נכון, אפשר לתת תחושה של קדושה וקהילה כמו בבית הכנסת השכונתי.

בשגרה ובחירום

גודל האוהלים, רמת האבזור וקלות ההרכבה שלהן יכולות לשמש בקלות כחדרי פיקוד ארעיים באירועים בטחונים ואירועי חירום. לא עלינו, אך בכל אירועי החירום שהיו במדינת ישראל ב- 7 השנים האחרונות היה ניתן לראות בצילומים השונים מערוצי החדשות חדרי פיקוד של כוחות הביטחון – בתוך אוהלי אירועים.

על חודה של המילה

הדוגמאות השונות מציגות את הזמנים השמחים והמורכבים ביותר בחיינו במדינת ישראל. לא נדע באמת האם נצטרך או לא, אך נדמה שבכל סיטואציה יש מצב בו צריך להקים באופן חפוז ומהיר איזשהו מבנה ארעי שיוכל לשמש להצלה, אירוח, חגיגה, סדר ושמירה על הביטחון. אוהלים לאירועים הם למעשה מבנים אשר משמעותם משתנה בהתאם לאירוע. במידה ואתם מתבלטים, פשוט אל. צרו אתנו קשר ונעזור לכם להתאים את האוהל לנסיבות שלכם. נאחל לכם שיהיו שמחות ככל האפשר.

אוהלים לאירועים
חתונות | בר מצוות ועוד
בואו נדבר בוואצאפ
1
צריכים עזרה ?
צריכים עזרה ? לחצו כאן ונוכל לדבר ישירות בוואצאפ
Call Now Button