fbpx
מה חשוב לשאול לפני ששוכרים אוהלים ?
אוהלים ממוזגים להשכרה | מכירה אוהלי נתנוב - השכרת אוהלים
מה חשוב לשאול לפני ששוכרים אוהלים ?

על מה נדבר במאמר זה :

הודות להתפתחות הטכנולוגית וההנדסית בתחום האוהלים להשכרה לאירועים, כיום נעשה אפשרי יותר מאי פעם לקיים אירוע בחוץ ללא התחשבות במזג אוויר.
יש מגוון רחב של אמצעים שנועדו לאפשר לכם לקיים אירוע בכמעט כל שטח פתוח שתרצו.

רציונ למצוא את השאלות הכי חשוב שאנשים שמחפשים השכרת אוהלים ישאלו, כדי שהם יוכלו למצוא את אוהלים להשכרה בתל אביב או בכל רחבי הארץ – בצורה הכי טובה שיש.

שאלנו את מיטב אנשי הצוות שלנו וחזרנו אליכם עם חמש שאלות שאתם חייבים לשאול לפני שאתם סוגרים עסקה עם כל חברה להשכרת אוהלים.

חמשת השאלות הכי חשובות ללקוח

1.לאיזה שימוש שוכרים את האוהל

בשוק האוהלים להשכרה יש מגוון רחב מאוד של מוצרים ששונים אחד מהשני באורך, בגובה וברוחב. כאשר אתם מזמינים אוהל לאירוע ודאו שמידותיו אכן תואמות את אופן השימוש בו.

2.מה רמת בטיחות

כמו בכל דבר, בטיחות היא מעל הכל. יש חברות שמנסות לחסוך בעלויות על חשבון הלקוחות, ומשווקות להשכרה אוהלים שהרכב הבד שלהם הוא לא איכותי (וכתוצאה מכך – זול). אוהלים זולים ולא איכותיים עשויים להוות סכנת מוות במקרה של שריפה, מפני שקשה מאוד להימלט מהם בזמן.
במהלך החיפוש שלכם, בקשו מהחברות שהן האופציות המובילות עבורכם להציג תו תקן לאוהלים שלה.

3.מהו גודל האוהל

באופן די הגיוני, ככל שהאוהל שתרצו לשכור יהיה גדול יותר, כך הוא יהיה יקר יותר. לפני שאתם מחפשים אוהלים להשכרה לחורף, חשבו כמה אנשים אתם מתכוונים לארח. בחברה מקצועית, כמו אוהלי נתנוב בע"מ, יוכלו לומר לכם מה גודל האוהל הרצוי בעבורכם כדי שלא תשלמו סתם על אוהל גדול מדי.

4.האם יש מיזוג

לא משנה באיזו עונה מתקיים האירוע שלכם, אוהל עם מיזוג האוויר יתרום להנאה שלכם ושל האורחים לכם מהאירוע. בחורף אפשר לדאוג למערכות חימום חיצוניות ובקיץ למאווררים תעשייתיים.חשוב לוודא שיש לכם נקודת חשמל קרובה אם אתם מחפשים אוהל ממוזג, או שתשקלו לשכור גם גנרטור.

5.האם יש צורך בציוד נלווה

פינות ישיבה, רמקולים, מחצלות ושירותים ניידים, אלו רק ארבעה מתוך עשרות רבות של דברים שנחשבים כציוד נלווה. מה אופי האירוע שלכם? ומה המיקום שלו? מענה על השאלות האלו יכול לחסוך הוצאות מיותרות ועוגמת נפש במהלך האירוע עצמו.

6.חברות להשכרת אוהלים רבות מציעות גם ציוד נלווה, ואתם יכולים להתייעץ איתן בעניין.

7.סיכום

לסיכום, אירוע באוהל יכול להיות חוויה חיובית שתזכרו גם הרבה זמן אחרי האירוע. כדי שתוכלו להיות בטוחים שהכל יתפקד כשורה והאירוע ייזכר כהצלחה כדאי לשכור אוהל לאירועים מחברה מקצועית, אמינה ובעלת ניסיון.

אל תשכחו לוודא את שהאוהל שלכם תואם את הצרכים שלכם, שהוא בטוח ושיש לכם את כל הציוד הנדרש.

בואו נדבר בוואצאפ
1
צריכים עזרה ?
צריכים עזרה ? לחצו כאן ונוכל לדבר ישירות בוואצאפ
Call Now Button