fbpx
פתרונות קירוי עם אוהלים
פתרונות קירוי עם אוהלים
פתרונות קירוי עם אוהלים

על מה נדבר במאמר זה :

פתרונות קירוי עם אוהלים

קירוי באמצעות אוהל באירועים מאפשר לנו לשלב את היתרונות של הפנים ובחוץ: מצד אחד אנחנו לא סגורים בתוך מבנה ונהנים מישיבה בחוץ, ומצד שאני אנחנו מוגנים מפני מזג אוויר בעייתי כגון קור וגשם בחורף וחום בלתי נסבל בקיץ. מעוניינים לערוך להפיק אירוע? במאמר זה נמנה את היתרונות בבחירת אוהל מקורה לאירוע שלכם ואת התפקיד שהוא משחק בהפקות ואירועים וכן בעסקים, מסעדות, ברים ועוד.

פתרונות קירוי בחורף

ישיבה בחוץ זה נהדר, לא משנה באיזה אירוע מדובר: בין אם אתם אנשים פרטיים שעורכים אירוע בבית שלכם, גן אירועים, מסעדות או ברים המאפשרים ישיבה בחוץ; בעיקר בתקופת הקורונה רצוי לעודד שהות באוויר הפתוח. עם זאת, על אף שבחורף בישראל קצר יחסית עדיין ישיבה בחוץ יכולה להיות לא נעימה ללא קירוי, בעיקר כשקר מאוד או כשיורד גשם. וכאן נכנס לתמונה אוהל מקורה.

אוהל מקורה מאפשר לכם להנות מצד אחד בישיבה בחוץ, ומצד שני מגן עליכם מפני קור וגשם. כמו כן, באוהל מקורה קל יותר לשלוט על הטמפרטורה ולהציב פטריות חימום שידאגו שיהיה לאורחים או הלקוחות נעים תמיד.

מה צריך לבדוק לפני שבוחרים אוהל מקורה?

לפני שתבחרו אוהל מקורה לאירוע שלכם, מומלץ לבדוק ולברר את הדברים הבאים:

מספר המוזמנים / לקוחות:

כמו בכל שירות שאתם צורכים, חשוב מאוד להעריך את הצרכים שלכם ובהתאם לבחור את השירות. בין אם אתם מסעדה, בר או שאתם מארגנים אירוע בבית שלכם חשוב להעריך כמה אנשים ישבו באוהל, שכן לכך יש השפעה ישירה על גודל האוהל שתבחרו. כמובן שהצרכים שלכם הם לא הפקטור היחיד בבחירת גודל האוהל, יש גם את גודל המרחב שעומד לרשותכם ולזה נגיע כעת.

מדידת המרחב בו מקימים את האוהל:

בעולם יש רצוי ומצוי; בעל מסעדה יכול לרצות לרכוש אוהל שיכיל 200 סועדים, אך אם אין את המקום הנדרש יש להסתפק בגודל מציאותי.
לכן חשוב מאוד לפני ההשכרה או הרכישה למדוד את המרחב שעומד לרשותכם ובו יקום האוהל. קחו בחשבון גם את צורת האוהל, והתאמתה לצורת המרחב שלכם.

סוג האוהל:

קיימים סוגים שונים של אוהלים, בין אם מבחינת הרמה בה הם סגורים (למשל, אוהל סגור לחלוטין, אוהל חצי פתוח וכדומה) וכן מבחינת העיצוב של האוהל. אוהל לאירוע חגיגי כמו חתונה כנראה לא ייראה כמו אוהל לשבעה. קחו זאת בחשבון בבחירת האוהל.

השכרה או רכישה:

ניתן לשכור או לרכוש אוהל, וזה מן הסתם תלוי במספר הפעמים שתשמשו באוהל. לבעלים של מסעדות וברים למשל כנראה מומלץ לרכוש אוהל, אך אם אתם מקיימים אירוע חד פעמי בבית עדיף לשכור.

לא לשכוח לבדוק את החברה שמספקת את האוהל

פקטור חשוב הוא המוניטין של החברה שמשכירה או מוכרת את האוהל.
חברת אוהלי נתנוב בע"מ מתמחה במכירה והשכרה של אוהלים לאירועים מעל ל-20 שנה, ואחת מהמובילות בתחום בישראל.ֿ

צוות מטעם החברה מקים את האוהל, מסדר את השולחנות, הכיסאות ושאר הציוד ודואג לפתרונות הקירוי כדי שהאירוע שלכם יהיה לא פחות ממושלם.

פתרונות קירוי עם אוהלים
פתרונות קירוי עם אוהלים
בואו נדבר בוואצאפ
1
צריכים עזרה ?
צריכים עזרה ? לחצו כאן ונוכל לדבר ישירות בוואצאפ
Call Now Button