fbpx
אוהלי נתנוב השכרת אוהלים
השכרת אוהלים – טיפים חשובים לפני ששוכרים אוהלים

השכרת אוהלים - טיפים חשובים לפני ששוכרים אוהל

היום לעשות אירוע בחוץ, לא משנה מה המזג אוויר, יותר אפשרי מאי פעם. היום יש שלל של אמצעים בשביל שתוכלו לעשות אירוע כמעט איפה שאתם רוצים בחוץ ואחד הפתרונות הטובים ביותר הוא אוהלים שמתאימים לאירועים. לאילו צרכים אוהלים להשכרה מתאימים? איזה גודל אוהל אתם צריכים, באיזה מחיר זה הוגן ועוד טיפים שכדי לכם לקרוא לפני שאתם יוצאים להשכיר את האוהל לאירוע שלכם.

השכרת אוהלים – לאילו צרכים זה מתאים?

השכרת אוהלים יכולה להתאים עקרונית לכל מי שרוצה להרים אירוע בחוץ. זה יכול להיות בחוף הים, לחתונה או יום הולדת של אבא. זה יכול להיות למסיבת בר מצווה שאתם רוצים לעשות בגינה שלכם ויש המון מרחב, אז למה לא לנצל? השכרת אוהלים רלוונטית בעצם לכל מי שרוצה לעשות את האירוע שלו לא בתוך אולם אירועים ומבנה או מי שיש לו שטח פתוח שהוא רוצה לנצח לטובת אירוע, למה לא?

גודל האוהל – דברים שחשוב לקחת בחשבון

גודל האוהל יהיה אחד הפרמטרים שיקבעו את המחיר שתשלמו בסופו של דבר על האוהל שאתם משכירים. ניתן להסתכל על זה בשתי דרכים. קודם כל, כמה אנשים אתם מתכוונים לארח, לפי הפרמטר הזה תוכלו להבין איזה מחיר תצטרכו לשלם על האוהל. לא חייבים אוהל גדול מדי סתם שכן זה יעלה לכם פשוט יותר כסף. במידה אבל ואתם רוצים מרחב תנועה בטוח אז אולי כן כדי להשקיע באוהל גדול יותר

מחיר – איך להשכיר אוהל במחיר הוגן

אנחנו מציעים לכם לעשות שיעורי בית ולבצע השוואת מחירים יעילה בין העסקים השונים שמציעים אוהלים להשכרה. המחירים משתנים מאוד ולעיתים אין סיבה שייגבו מכם סכומים מסוימים. הדרך הטובה ביותר להבין אם המחיר שמבקשים ממכם הוא הוגן הוא להבין מה התחרות בשוק אומרת, מה השוק קובע מבחינת מחיר לגיטימי להשכרת אוהל.

אוהל המאפשר פתרונות למיזוג אוויר נייד

השכרת אוהלים לא יכולה להתבצע מבלי להתחשב בפתרונות מיזוג אוויר. יש לקחת את זה בחשבון, מבחינת המרחב באוהל שיהיה מקום למאווררים/מצננים/מערפלי מים וכדו'. צריך שיהיה מקום גם לזה שכן מיזוג אוויר נייד הוא חלק בלתי נפרד מאירוע עם אוהל בקיץ או כאשר המזג אוויר חם. במידה ואתם רוצים מזגנים ניידים זה עשוי להיות אפילו יותר מורכב וגם את זה יש לברר עם האוהל יכול להכיל.

איפה משכירים אוהל לאירוע?

הקלידו בגוגל אוהל להשכרה או השכרת אוהלים ותבררו בין התוצאות השונות על אוהלים בגדלים ובמחירים הקיימים. אנחנו בטוחים שמהר מאוד תמצאו אוהלים שיתאימו לצורך שלכם, למחיר שאתם מסוגלים לשלם ולאזור בו אתם רוצים לקיים את האירוע. בכל מקרה כמובן יש להתייעץ עם הגורם ממנו אתם מתכוונים להשכיר את האוהל. יש להסביר לו את סוג האירוע, כמות האנשים, למה אתם מצפים ובהתאם הוא יידע להמליץ לכם על האוהל הנכון מבחינת האירוע שלכם.

על מה נדבר במאמר זה

מאמרים נוספים

בואו נדבר בוואצאפ
1
צריכים עזרה ?
צריכים עזרה ? לחצו כאן ונוכל לדבר ישירות בוואצאפ
Call Now Button