fbpx

למעוניינים להפיק אירוע בטבע אנו מבצעים השכרת אוהלים לאירועים בכל גודל ובכל מידה לכל מקום בארץ, לפי דרישת הלקוח.

אוהל אירועים יכול להגיע עם מפתח (רוחב) של עד 25 מטרים ואורך ללא הגבלה בכפולות של 3 מטרים או 5 מטרים (תלוי בסוג אוהל האירועים).

בנוסף, אנו מספקים את כל הפתרונות להפקת האירוע שלכם, כגון: ריהוט מעוצב לאוהל, כסאות, שולחנות, חשמל, מיזוג, במות, רצפות פרקט וכל ציוד נוסף נדרש.

אוהלים לאירועים בשלל עיצובים
השכרת אוהלים לאירועים

כלל אוהלי האירועים שלנו בעלי תו תקן של מכון התקנים הישראלי ועומדים בכל דרישות הבטיחות הדרושות לשנת 2023. ניתן אף להזמין מהנדס קונסטורוקציה המפקח על ההקמה

מגוון רחב של אוהלים להשכרה - השכרת אוהלים לאירועים​

בבואנו לבחור אוהל להשכרה לכל מטרה, ראשית עלינו להחליט על סגנון האירוע (אירוע עסקי, חתונה, בר מצווה, ברית, כנס ואירועים נוספים).

לאחר שאנחנו סגורים על הסגנון של האירוע, נחשב את כמות המוזמנים אשר צפויה להגיע ואת מיקום האירוע כמובן. אילו שלושת הפרמטרים העיקריים בבחירת אוהל לאירוע שלנו.

באוהלי נתנוב אנו מאפשרים כאמור השכרת אוהל אירועים בכל צורה וגודל שתבחרו, האוהל יכול להיות עגול, מרובע, מלבני וצורות מיוחדות נוספות.

בשנים האחרונות נעשה פופולארי יותר ויותר לבצע אירוע באוהל ענק. גני אירועים רבים משתמשים בשירות השכרת אוהלים לאירועים לניצול הגן שלהם בתקופות החורף הגשומות, מקימים אוהל אירועים בגן כדי לקיים בו את קבלת הפנים ו/או את החופה. היום ניתן לקבל אוהל אירועים מאובזר מ-א’ ועד-ת’.

השכרת אוהלים לאירועים

איך לבחור את גודל אוהל האירועים?

הפקת אירוע בטבע, מעבר לציוד הנלווה לאוהל, מספקת גם אוהל אירועים, אוהל זה יכול להיות בין 10 מ”ר ל 3000 מ”ר, לכן חשוב להבין את סדר הגודל של כמות המוזמנים הצפויים להגיע, בנוסף יש לקחת בחשבון את הסגנון העיצובי שלו, לדוגמא אם אתם מתכננים חתונה בטבע, לאחר חישוב כמות המוזמנים, נחלק לשולחנות ונבין יחדיו את המרווחים שאתם רוצים בין שולחנות האורחים.

פרמטר נוסף הוא הבמה, במה לצורך חופה, היכן תמוקם, באיזה גודל תהיה. רחבת ריקודים, האם תהיה רצפת פרקט או רצפת השטח.

כאמור, חברתנו מספקת גם במות לאירועים, אוהלים, ריהוט, מיזוג, פינות ישיבה ועוד.

מיזוג לאירוע בטבע

האורחים המוזמנים שלכם מגיעים מרחוק במיוחד לאירוע המדובר של שנה, אתם רוצים לפנק אותם ולדאוג לאירוח מושלם באירוע שלכם במיוחד כשהוא בטבע, מיזוג וצינון אוהלים הינו שירות מבוקש ביותר הן בימות הקיץ החמים והן בימים גשומים בחורף.

אנו מספקים מצננים המופעלים באמצעות ערפול מים והן מזגנים ממש כמו בבית.

כל ההתקנה והפירוק בשימת דגש על בטיחות, עמידה בתקנים ברמת דיוק מושלמת, בנוסף תוכלו להזמין בכל רגע (ומומלץ מראש) מהנדס קונסטורוקציה ובודק חשמל.

איפה ניתן למקם אוהלים לאירועים?

אנו מגיעים לכל רחבי הארץ, כך שאתם יכולים להסיר דאגה בנושא זה.

יש לקחת בחשבון שתוואי השטח שונה ממקום למקום וגם את תנאי מזג האוויר וצורת עיגון של אוהל האירועים המושכר משתנה גם היא היות ועוצמת הרוחות משתנה ממקום למקום.

היכולת לעיגון בתוך האדמה גם משתנה, ישנם מפיקי אירוע המעוניינים להקים אוהל אירועים מעל מרפסת או בנקודות אחרות על דשא סינטטי לדוגמא שאינם מעוניינים שיהיה חור ברצפה ולכן אנו מעגנים באמצעות משקולות במקרים אלו
(גם במקרים בהם העיגון מתבצע באמצעות משקולות, עמידה בתקנים ושמירה על בטיחות היא מעל לכל באוהלי נתנוב)

אוהלים ממוזגים לאירועים

אוהל לאירוע ניתן למזג בהתאם לעונות השנה ע”י מזגנים ניידים.

אם השטח שבחרתם לאירוע לא מפולס ניתן להוסיף לאוהל ריצפה הבנויה מבמות פודיום ובכך לפלס את המקום, גם אם האירוע מתקיים בתקופה גשומה רצוי להוסיף ריצפה לאוהל שכן אוהל לאירוע אטום לגשם מהגג ומהצדדים לחלוטין, אך מלמטה יש אפשרות לחדירה של מעט מים.

את הרצפה ניתן לעטוף בשטיח לבד בכל צבע שתחפצו או לחלופין לעטוף ב PVC איכותי. 

מבמות הפודיום ניתן להקים גם רחבת ריקודים. לאירוע מוסיפים רמקולים וציוד הגברה, בוחרים את הכיסאות והשולחנות הרצויים, את המפות והכלים ואת סידורי הפרחים לשולחנות.

באירועים אין הזדמנות שנייה ועל כן חשוב מאוד לבחור חברה מקצועית ומנוסה שעובדת לפי התקנים המחמירים ביותר, חברה שמעסיקה צוותים מיומנים ומקצועיים, הקמת כל אוהל עם מהנדס קונסטרוקציה, ניתן להזמין מהנדס דרכינו או ע”י הלקוח ובאחריות הלקוח.

על מה נדבר במאמר זה

בואו נדבר בוואצאפ
1
צריכים עזרה ?
שלום , מעוניין לשמוע על אוהל לאירועים
Call Now Button