fbpx
אוהלים להשכרה בזמן מלחמה

אוהלים להשכרה בזמן מלחמה

בתקופה מאתגרת זו, בה אנו נלחמים על הבית האהוב שלנו, ישנו צורך באוהלים מסוגים שונים, בכדי להקים תחנות ריענון, עמדות התנדבות, לקיים כנסים ופגישות ולסייע לגופי הביטחון השונים ולחיילי צה״ל. בכתבה זו נספר על חברת נתנוב אוהלים בע״מ ומה יש לה להציע בתחום.

 

אוהלים להשכרה בזמן מלחמה

על מה נדבר במאמר זה :

סוגי אוהלים להשכרה 

אילו אוהלים גופי ביטחון, עמותות וארגונים שונים יכולים להשכיר?

 

אוהלים ממוזגים

ארצנו הקטנה מתאפיינת בשמש קופחת וקיץ שנמשך חודשים ארוכים, ועל כן חברת נתנוב מציעה ללקוחותיה שכוללים ביניהם גופי ביטחון השכרת אוהלים בעלי מערכות מיזוג מצוינות, שיאפשרו לנהל את האירוע בתוך האוהל בסביבה נוחה, נעימה וממוזגת. 

 

אוהלי קונסטרוקציה

עבור תנאי שטח, או משטחים שנמצאים בשיפוע, חברת נתנוב מציעה לשכור אוהלי קונסטרוקציה. מדובר באוהלים להשכרה או אוהלים לרכישה, המעוצבים בעזרת שלד מאלומיניום, חיבורי פלדה חזקים ושכבה חיצונית איכותית ועמיד. במיוחד עכשיו, מי שמחפש אוהלים להשכרה במלחמה, כמו גופי ביטחון, עמותות וארגונים שונים, חשוב שיכיר את אוהלי הקונסטרוקציה של נתנוב. השכרת אוהלים במלחמה היא פיתרון אפקטיבי ובטוח. 

 

אוהל עבור עמדות התנדבות של עמותות

אוהל הוא הפתרון המושלם לעמותות או ארגונים שמעוניינים להקים תחנות ריענון עבור חיילנו וכוחות הביטחון. בתוך האוהל תוכלו להקים עמדות רבות בעזרת מגוון הציוד להשכרה שחברת נתנוב מציעה, של מזון, שתייה, מצרכים ופריטי לבוש, ולהיות בטוחים שהם יהיו מוגנים מכל השפעה של גרמי השמיים, לא משנה מהו מזג האוויר. 

 

אוהלים עבור גופי ביטחון 

בתקופה זו, גופי ביטחון רבים מחפשים אוהלים להשכרה במלחמה. חברת נתנוב אוהלים בע״מ מציעה מגוון עצם של אוהלים מהחומרים האיכותיים ביותר, עמידים ואטומים לגשם ונזקי מזג האוויר, המגיעים בשלל גדלים ורחבים – אוהלים להשכרה או אוהלים לרכישה ברוחב 3 מטרים ועד 25 מטרים. כך שבמידה ומגוון גופי ביטחון מחפשים השכרת אוהלים במלחמה, חברת נתנוב תדע לספק להם בדיוק את מה שהם צריכים. 

 

מדוע לבחור בחברת נתנוב?

איגדנו עבורכם את היתרונות המרכזיים של החברה:

 

שנות ניסיון 

חברת נתנוב אוהלים בע״מ היא בעלת 22 שנות ניסיון בתחום אוהלים להשכרה, ואף מנוסה בתחום השכרת אוהלים במלחמה. עם למעלה משני עשורים, 

 

אחריות ובטיחות

החברה שמה בראש מעיינה את ביטחונם האישי של לקוחותיה, ועל כן נוהגת במשנה זהירות בכל פרויקט. 

 

מאות לקוחות מרוצים

חברת נתנוב גאה להיות ספקית האוהלים של לקוחות רבים בארץ, מקטנים ועד גדולים, כמו מובילאיי, עיריית תל אביב-יפו, אלביט מערכות, מכון וייצמן, חברת Yes, אל על ואף משרד ראש הממשלה. כך שבמידה ותבחרו בחברת נתנוב, אתם יודעים שאתם בידיים טובות, בטוחו ומקצועיות, עם רפרטואר הלקוחות הכי מרשים שתמצאו בארץ.

 

לסיכום 

בתקופה זו של מלחמה על הבית, ארגונים וגופים רבים מחפשים דרך להקים תחנות ועמדות ברחבי הארץ, שיהיו בטיחותיות, יגנו ממזג האוויר וכמובן יאפשרו פתרון זמני לצרכים השונים. חברת נתנוב מחזיקה במגוון של אוהלים וציוד להשכרה, ותשמח לעמוד לשירותכם עוד היום. 

בואו נדבר בוואצאפ
1
צריכים עזרה ?
צריכים עזרה ? לחצו כאן ונוכל לדבר ישירות בוואצאפ
Call Now Button