fbpx
אוהלים ממוזגים לאירועים
אוהלים ממוזגים לאירועים
אוהלים ממוזגים לאירועים

על מה נדבר במאמר זה :

אוהלים ממוזגים לאירועים  – כל המידע שאתם צריכים

איך לבחור את האוהל המושלם לאירוע שלכם ?

בישראל החמה מזג האוויר יכול להקשות על קיום אירועים, אך היום אתם יכולים לערוך אירוע בתנאים נוחים ונעימים בזכות האוהל הממוזג. אנו בנתנוב אוהלים בע"מ מציעים לכם אוהלים מקצועיים למכירה או השכרה במחירים ידידותיים, בקלות ובמהירות, בכל גודל ולכל מטרה. בואו נעבור שלב שלב בבחירת האוהל המושלם לאירוע שלכם.

אוהלים לאירועים
Party events wedding celebration banquet tent

מחיר

קודם עליכם לוודא שתוכלו למצוא אוהל במחיר הוגן ובלי להתפשר על איכות. בנתנוב אוהלים בע"מ אנו מציעים את האוהלים הכי מקצועיים ואיכותיים במחירים נוחים.

בטיחות ועמידות

החלטתם לקנות או לשכור אוהל לאירוע, והדבר הכי חשוב לכם הבטיחות. לכן אסור לכם להתפשר ולקבל את השירות הטוב ביותר. נתנוב אוהלים בע"מ מתמחה בתחום זה עשרות שנים ומבטיחה לכם את האוהלים העמידים ביותר, בכל תנאי מזג האוויר, ברוח ובגשם. אנו מציעים לכם צוותים מנוסים, ואף מהנדס צמוד במקרים בהם דרושים אישורים מיוחדים.

בחירת האוהל המתאים

כעת עליכם לבחור את האוהל המתאים לאירוע שלכם. הדבר הראשון שעליכם לחשוב עליו הוא כמות המוזמנים. אל תדאגו מרמת הדיוק – האוהלים שאנו מציעים בנתנוב אוהלים בע"מ מאפשרים גמישות עצומה. הגדלים השונים והתוספות שאנו מציעים מבטיחים שתמצאו אצלנו את האוהל שמתאים לכם.

סוגי האוהלים והתוספות שלנו – השכרת אוהלים ממוזגים

מתוך מבחר האוהלים תוכלו למצוא אצלנו אוהלים קטנים, בינוניים, גדולים וענקיים, המתאימים לכל אירוע שתרצו לקיים. בכולם יש יחידת מיזוג, לקיץ ולחורף, ובכולם אנו מציעים תוספת שולחנות וכסאות, בר ובמה.

אוהלים ממוזגים להשכרה | מכירה אוהלי נתנוב - השכרת אוהלים
אוהלים ממוזגים להשכרה | מכירה אוהלי נתנוב – השכרת אוהלים

– אוהלים ממוזגים קטנים

מעולים לאירועים של עד 100 איש, כמו בר/בת מצווה או כנסים לחברות עסקים וארגונים קטנים.

– אוהלים ממוזגים  בינוניים

אוהלים מפנקים לאירוע של 200 עד 250 איש. הוספתם במה וקיבלת אירוע דליקטס.

– אוהלים ממוזגים גדולים:

אתם מתכננים כנראה אירוע גדול מאוד, וצריכים אוהל איכותי שיכיל עד 300 איש. מתאים מאוד לחתונה מזרחית גדולה, אירועי קיץ, אירועי מדבר ופסטיבלים. כאן כבר תוכלו להוסיף תאורה, צלם ואנשי סגל שיתפזרו במרחב.

– אוהלים ממזוגים ענקיים:

הגעתם לפסגת האוהלים – אירוע של עד 500 איש. באוהל הענק מתקיימים כנסים פוליטיים גדולים, כנסים של ארגונים רשמיים, פסטיבלים של כמה ימים ועוד. נכנסות בהם כל התוספות שקראתם עליהן, ועוד.

מתאים לכל עונות השנה

חשוב להתאים את רמת הטמפרטורה באוהל לכל ימות השנה. בעונות החמות אנו מציעים מיזוג שהופך את האוהל לאי מרענן ונעים במזג האוויר הלוהט. בימי החורף אנו מציעים אמצעי חימום לאוהל כולו – לאיש לא יהיה קר.

נתנוב אוהלים בע"מ – מומחים באוהלים ממוזגים

חברת נתנוב אוהלים בע"מ היא חברה ותיקה ומובילה בתחום מכירת והשכרת האוהלים.
צברנו ניסיון רב בהקמת אוהלים לאירועים ממשלתיים, עסקיים, בחתונות, הופעות ועוד.

לייעוץ צרו עמנו קשר, ספרו לנו על האירוע הבא שלכם ועל המועד הצפוי. אנחנו נעניק לכם שירות מקצועי לאורך כל הדרך – ההובלה, ההרכבה, האירוע וכל מה שביניהם.

בואו נדבר בוואצאפ
1
צריכים עזרה ?
צריכים עזרה ? לחצו כאן ונוכל לדבר ישירות בוואצאפ
Call Now Button