fbpx
אוהלים עם חימום לחורף
אוהלים ממוזגים להשכרה | מכירה אוהלי נתנוב - השכרת אוהלים
אוהלים עם חימום לחורף

על מה נדבר במאמר זה :

אוהלים עם חימום לחורף – היום למי שרוצה לערוך אירוע יש הרבה יותר אפשרויות ממה שהיה פעם: אם בעבר האפשרויות היחידות היו פחות או יותר אלומות וגני אירועים, כיום ניתן לערוך אירועים יפים מאוד בשטח הפתוח, ואם מזג האוויר בעייתי ניתן לערוך את אירוע בתוך אוהל מקורה עם תנורי חימום בחורף או אוהלים ממוזגים בקיץ. מה היתרונות של אוהלים לאירועים, ולמה חשוב לשים לב כשבוחרים אוהל?

למה ללכת על אוהל לחתונה?

לכך יש מגוון סיבות:

אוהלים לחתונות
beautiful ceremony venue with flowers and blue sky
  • האפשרות החסכונית ביותר:

    אין ספק שאירועים הם דבר יקר, בעיקר כאשר מדובר בחתונה. צריך להזמין קייטרינג, לשלם לצלמים, ללהקה / די ג'יי, שמלת כלה וחליפת חתן ומה לא. לצד זה, אחת ההוצאות המשמעותיות הן הוצאות על המיקום – גן או אולם אירועים. לעומת זאת, אם עורכים את האירוע באוהל בחצר שלכם או בגן ציבורי, תוכלו לקבל חתונה לא פחות יפה במחיר אנושי יותר, או להשקיע בדברים אחרים בחתונה.

  • התאמה לכל מזג אוויר:

    חוששים ממזג אוויר בעייתי? אין לכך סיבה – באמצעות אוהלים עם מיזוג בקיץ או עם פטריות חימום בחורף תוכלו להתאים את האירוע שלכם לכל מזג אוויר שהוא. באירוע שעורכים באוהל אתם יכולים מצד אחד להנות מהאוויר הפתוח ולשלב אותו באירוע ומצד שני להיות להנות מהאקלים הנוח של אוהל ממוזג או מחומם.

  • גמישות במיקום האירוע:

    כשאתם עורכים אירוע באוהל אתם יכולים לערוך אותו ברשימה ארוכה של מקומות, כולל החצר הפרטית שלכם. זה הופך את האירוע ליותר אישי, משפחתי ואינטימי.

אוהלים עם חימום לחורף – כך תבחרו את האוהל הנכון אוהל לאירועים

כשאנו רוצים לבחור אוהל לאירוע יש לקחת מספר פרמטרים בחשבון:

בוחרים את המקום המושלם לאירוע אינטימי
השכרת אוהלים
  1. גודל האוהל

זהו אחד הפרמטרים החשובים המשפיעים על האירוע. בעידן הקורונה חשוב לשמור על מרווח בין אנשים ועל כך שהאירוע לא יהיה צפוף מדי. יש להתאים את גודל האוהל למספר המוזמנים לאירוע ולגודל המתחם בו אתם עורכים את האירוע.

  1. שירותים נוספים מהחברה

מומלץ לבחור אוהל אירועים מחברה המספקת שירותים מקיפים לאירוע. בסופו של דבר זה לא נוח לעבוד מול חמש חברות שאחת מספקת אוהל, השנייה סכו"ם, השלישית שולחנות וכן הלאה.

  1. סוג האוהל

למשל, אוהל סגור לחלוטין או אוהל חצי פתוח. נתון להעדפות שלכם.

אוהלים עם חימום לחורף
אוהלים ממוזגים להשכרה | מכירה אוהלי נתנוב – השכרת אוהלים
בואו נדבר בוואצאפ
1
צריכים עזרה ?
צריכים עזרה ? לחצו כאן ונוכל לדבר ישירות בוואצאפ
Call Now Button