fbpx
השכרת אוהלים לאירועים – עלויות ומחירים
אוהלי נתנוב - כיסאות להשכרה
השכרת אוהלים לאירועים – עלויות ומחירים

על מה נדבר במאמר זה :

השכרת אוהלים לאירועים – איך מחשבים את המחיר של עלות אוהל

יותר ויותר אנשים מבינים שכדי לקיים את החתונה החלומית אין צורך להוציא עשרות אלפי שקלים רק על האולם בו עורכים את החתונה. חתונה יכולה להיות בלתי נשכחת, יפה ומיוחדת כשעורכים אותה באוהל אירועים, ולמען האמת ברוב המקרים היא תהיה יותר מיוחדת ותייצג אתכם כפי שאתם באמת. לעלויות של השכרת אוהל לאירוע יש כמה רכיבים, ובמאמר זה נעבור על הפרמטרים המשפיעים על מחיר ההשכרה.

מה משפיע על המחיר שרוצים לשכור אוהלים לאירועים?

ראשית כל חשוב להדגיש כי קיום חתונה באוהל אירועים ברוב המקרים תהיה אלטרנטיבה זולה יותר מאשר עריכת החתונה באולם או בגן אירועים. לצד זה חשוב להבין שלא כל האוהלים יעלו אותו הדבר, ויש פרמטרים שונים שיכולים להוזיל או לייקר עלויות. להלן כמה מפרמטרים אלו:

1. גודל האוהל

גודל האוהל הוא אחד החשובים שצריך להחליט עליו בבחירת האוהל, שכן באופן טבעי ככל שלאירוע מוזמנים יותר אנשים כך יש צורך באוהל גדול יותר. מן הסתם, אוהל קטן בגודל של 4 על 4 מטר רבוע לא יעלה כמו אוהל בגודל 8 על 20 מטר רבוע – ככל שהאוהל יהיה גדול יותר כך סביר שיעלה יותר.

2. סוג האוהל

כיום קיימים אוהלים מסוגים שונים, כאשר אלו נבדלים מאלו בין השאר גם במחיר. כך למשל, השכרת אוהלים שההקמה שלהם קשה ומורכבת יותר כגון אוהלי קונסטרוקציה יעלו יותר מאשר אוהלים שמקימים בקלות ובמהירות כגון אוהלי קונסטרוקציה קלה. בנוסף, אם יש צורך בהקמת האוהל לקדוח בקרקע או להשתמש במשקולות סביר שעלויות ההקמה יתייקרו.

3. שינוע האוהל

הצורך בשינוע עשוי לייקר את מחיר האוהל, ואם ניתן לשנע אותו בעצמכם והחברה מאפשרת זאת תוכלו לקצץ בעלויות. לחילופין, אם נדרש שינוע למרחק רב סביר להניח שתהיה לכך השפעה על המחיר.

4. עמידות מפני רוח וגשם

אנחנו חיים במדינה שטופת שמש עם מעט ימי גשם, אך בכל זאת לפעמים צריך להיות מוכנים לכל תרחיש ולשכור אוהל שעמיד בפני גשם ורוח. חשוב לזכור כי לא כל האוהלים כאלו, ובדרך כלל אוהל ברמת עמידות כזו גם יעלה יותר.

5. החברה ממנה שוכרים את האוהל

ישנן חברות שמשכירות במחירים נמוכים ואחרות במחירים גבוהים יותר. חשוב לעשות סקר שוק ולבדוק מהם המחירים המקובלים כדי שלא תשלמו יותר על שירות שברוב המקומות מציעים אותו במחיר נמוך משמעותית. יחד עם זאת, מומלץ לא להתפתות אחר מחירים נמוכים בהרבה ממה שמקובל בשוק, כי גם התמורה שתקבלו עלולה להיות נמוכה.

מחפשים אוהל לאירוע? התקשרו היום לאוהלי נתנוב

אוהלי נתנוב מספקת שירות השכרת אוהלים לאירועים כבר כ-20 שנה, ונחשבת לאחת החברות האמינות בשוק. לצד השכרת אוהלים אנחנו מספקים השכרת ציוד נלווה כגון שולחנות, כיסאות, גנרטורים, שירותים ניידים וכדומה כדי להקל על הארגון כמה שניתן. אנחנו שמים את חוויית השירות בראש סדר העדיפויות שלנו כדי להבטיח שארגון החתונה יהיה כמה שיותר פשוט ונעים.

בואו נדבר בוואצאפ
1
צריכים עזרה ?
צריכים עזרה ? לחצו כאן ונוכל לדבר ישירות בוואצאפ
Call Now Button