fbpx
השכרת אוהלים לחברות הפקה ואירועים

באירועים והפקות חוץ אוהלים גדולים הם חלק מהותי בתהליך ההקמה: הם מספקים מחסה מפגעי מזג האוויר, יוצרים חלל ייעודי לאורחים ומוסיפים נופך אסתטי לאווירה הכללית. עם זאת, רכישת אוהלים עשויה להוות השקעה גדולה זו גם הסיבה חברות רבות בוחרות לשכור אוהלים כתחליף להחזקת אוהלים באופן עצמאי. במאמר זה נבחן את הצרכים והיתרונות של השכרת אוהלים לאירועים.

אוהלים לאירועים וחברות הפקה
השכרת אוהלים לחברות הפקה ואירועים

על מה נדבר במאמר זה :

השכרת אוהלים לחברות הפקה ואירועים השכרת אוהל לאירוע– השכרת אוהלים – היתרונות

חיסכון בעלות רכישה והחזקה

רכישת אוהלי ענק לאירועי חוץ והפקות מסוגים שונים כרוכה בעלויות גבוהות מאוד הן בהתאם לרכישה הראשונית והן בהתאם לצרכי אחסון, תחזוקה ותיקונים. רבות מחברות ההפקה בוחרות להחליף רכישה של אוהלים לאירועים בהשכרת אוהלים מה שמאפשר שכירות חד פעמית במחיר מוזל על פני עלויות קנייה ותחזוקה גבוהות.

נוחות שימוש מקסימלית

השכרת אוהלים היא אפשרות פופולרית בקרב חברות הפקה גם בגלל הנוחות: כאן לא נדרשת לוגיסטיקת אחסון מורכבת ושמירה על אוהלים במצב תקין לאורך תקופה ארוכה. בהתאם לתנאי השכירות יכולה חברת הפקה להנות משימוש בודד באוהל מתוחזק היטב על ידי חברת השכרת אוהלים מקצועית.

סוגי אוהלים זמינים להשכרה

אוהלים להפקות ואירועים

כיום ניתן להזמין אוהלי אירועים מרשימים ביותר במגוון מידות בהתאם לגודל השטח ומספר המוזמנים. ניתן לבחור בין אוהלים פתוחים לאוהלים סגורים וכן קיימים אוהלים בצבעים ועיצובים שונים. מגוון האפשרויות מאפשר לקיים סוגי אירועים רבים בשטחי חוץ תוך הנאה משהייה באוהל מגן ומכסה. כך אפשר לערוך: חתונות, כנסים, אירועי קד"מ, מסיבות ואירועי חברה בקונספט המשלב תנאי חוץ עם אפקטים של אירוע פנים.

אוהלים לאירועי חברה ולמסיבות

אוהלים המיועדים גם למסיבות גדולות והפקות ענק כמעט ללא הגבלה על מספר המשתתפים. ניתן להגדיר את מהות האירוע ומספר המוזמנים ולקבל ייעוץ מקצועי על ידי נציגי חברת אוהלי נתנוב בע"מ בהתאם לגודל האוהל הרצוי. אוהלים אלו ניתנים לעיצוב מרשים באמצעות גופי תאורה וחיפויים מתאימים.

אוהלי קונסטרוקציה

אוהלים אלו הם אוהלים בעלי שלד אלומיניום אותם ניתן להתקין במגוון סוגי משטחים לרבות משטחים הכוללים שיפוע. האוהלים מיוצרים בבקרת בטיחות קפדנית ומציעים פתרון אירוח עבור מגוון סוגי אירועים גם בתקופות גשומות בהתאם ל-100% איטום.

אוהלים ממוזגים

נתנוב אוהלים בע"מ מציעה אוהלים עם פתרונות מיזוג מעולים המאפשרים לקיים אירועים גם בשיא עונת הקיץ או בקור חורפי גדול. האלוהים מצוידים במזגנים ניידים איכותיים במיוחד בהתאם לגודל האוהל ומציעים קירור מדויק לצד אפשרויות חימום מצוינות.

נתנוב אוהלים בע"מ: הבחירה הפופולרית של חברות ההפקה

נתנוב אוהלים בע"מ הינה ספקית מובילה של שירותי השכרת אוהלים להפקות ואירועים. החברה מציעה מגוון רחב של גדלים וסגנונות אוהלים בהתאמה לצרכים הספציפיים של לקוחות חברות ההפקה. נתנוב מחויבים לספק שירות איכותי ואמין, בטיחות מקסימלית ואיטום ברמה הגבוהה ביותר. צוות אנשי המקצוע המנוסים של החברה יעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם אנשי ההפקה במטרה להגיע למוצר המדויק עבור האירוע וייקחו אחריות על כל ההיבטים הקשורים בהשכרת אוהלים כולל: שירות תכנון, הזמנה, הובלה הרכבה ופירוק לפי דרישת הלקוח.

בואו נדבר בוואצאפ
1
צריכים עזרה ?
צריכים עזרה ? לחצו כאן ונוכל לדבר ישירות בוואצאפ
Call Now Button