fbpx

אוהלים למסיבות

השכרת אוהלים למסיבות ואירועים מקושרים, אוטומטית, לאירועים גדולים ורבי משתתפים, כך שמי שעורך כיום (במיוחד בתקופת הקורונה) אירוע משפחתי מצומצם, לא מעלה על דעתו אוהל מסוג זה כאופציה קיימת לאירוח. אולם

למעשה, מאחר ומרבית החברות המציעות להשכרה אוהלים למסיבות ואירועים מחזיקות ברשותן ומשכירות סוגים וגדלים שונים של אוהלים, חבל מאד שלא ליהנות מהאפשרויות השונות לאירוח שאוהלים כאלו פותחים בפניכם.

אוהלים לאירועים בשלל עיצובים

5 דברים שחשוב שתדעו על אוהלים למסיבות ואירועים

עבור מי שאינו עוסק או מתמצא בתחום מסיבות הטבע והפקת האירועים, הרעיון של שימוש באוהל, אולי, עשוי להיראות פחות אינטואיטיבי. אולם, אם תחשבו על זה לעומק, לאוהל המשולב באירוע יש את כל היתרונות שאתם צריכים בשביל האירוע שלכם:

אוהלים למסיבות

1.אוהל, מעצם טבעו, הוא מבנה נייד 

 תכונת הניידות של האוהל מאפשרת להקים אותו בכל מקום ובכל זמן שתרצו. אוהבל למסיבה, מגיע עד אליכם, עד למקום שבו מתרחש האירוע שלכם, ושם – הוא מוקם על ידי צוות ההקמה שלנו, שמוודאים שהוא יוקם בצורה המהירה, היעילה ולא פחות חשוב – גם הבטוחה ביותר.

2.השכרת אוהל למסיבה מאפשר לכם גמישות רבה

 עדיין לא בטוחים היכן אתם רוצים לערוך את האירוע? תשכחו מהצורך להתחייב שנה מראש על מיקום ספציפי של האירוע. זאת, מאחר ובניגוד לאולם אירועים, השכרת אוהל למסיבה, מאפשר לכם להיות גמישים הרבה יותר בבחירה שלכם.

3.אוהל מאפשר לכם לערוך אירוע בכל עונה 

חורף או קיץ, לאורחים שלכם בתוך האוהל יהיה נעים, בזכות האפשרות לשלוט במיזוג הפנימי שבתוך האוהל. כך שאת "מזג האוויר" בתוך האוהל, אנחנו מספקים, אתם – תדאגו לאווירה.

4.קטן או גדול? אוהל לאירוע יענה על הכל 

מתכוונים לערוך אירוע משפחתי קטן ואינטימי? ישנם אוהלים קטנים יותר. מתכננים אירוע טבע רב משתתפים? גם כאן, אוהלים למסיבות ואירועים בהחלט יכולים לספק פתרון נוח.

אוהל מאפשר לכם ליהנות מהטוב שבכל העולמות 

 מצד אחד – אתם נמצאים בטבע ונהנים מהנוף, ומצד שני – אתם מוגנים, המזון שלכם אינו חשוף לאבק ולחרקים, והאורחים שלכם יכולים ליהנות מהאירוע בראש שקט ונקי, תרתי משמע.

עדיין מתלבטים? קצת לא בטוחים?

צרו קשר, ואחד מאנשי המקצוע של אוהלי נתנוב ישמח לסייע לכם לתכנן את האירוע האולטימטיבי הבא שלכם.

על מה נדבר במאמר זה

בואו נדבר בוואצאפ
1
צריכים עזרה ?
שלום , מעוניין לשמוע על אוהל לאירועים
Call Now Button