fbpx

מקררים להשכרה

השכרת מקררים

אירוע מושלם הוא אירוע העונה על הציפיות של כל האורחים והמארגנים אותו. לשם כך, בדרך כלל תצטרכו גם מקררים לאירועים, אותם בדרך כלל אנשים מעדיפים לשכור ולא לרכוש.

הכירו את צוות המומחים שלכם בכל מה שקשור לציוד לאירועים, ציוד לחברות הפקה, ריהוט מעוצב לאירועים, אוהלים מכל הסוגים ועוד. חברת אוהלי נתנוב מספקת מאז 2001 שירותים נרחבים ומגוונים בתחום זה של ציוד נלווה לאירועים, כולל מקררים לאירועים. בעזרת הסיוע של טובי המומחים בנושאים אלו של הפקות אירועים, יותאם בעבורכם ציוד נלווה לאירועים בהתאמה אישית, כולל השכרת מקרר לאירוע מכל סוג ובכל הארץ.

מקררים להשכרה

השכרת מקררים: האם אפשר גם בחיק הטבע?

שימו לב, גם אם האירוע שלכם עתיד להיערך בטבע, או בכל מקום אחר, יהיה ניתן להובילו ולניידו עד מקום האירוע, כולל גנרטור לתפעולו. ישנם מקררים מסוגים אחרים ובנפחים שונים, ככה שיהיה ניתן להתאים בעבורכם את סוג המקרר הכי מדויק שתצטרכו, ובמחירים הכי אטרקטיביים בשוק.

מאז שנת 2001, חברת אוהלי נתנוב לא מפסיקה לצבור עוד ועוד לקוחות קבועים, שזוכרים להסתייע בה בכל מקרה בו הם מתכננים לקיים אירוע בארץ. אתם מוזמנים להימנות בין לקוחותינו הקבועים מזה שנים, שתמיד מקבלים את רמת השירות האיכותית ביותר שקיימת בישראל, כולל הקפדה על נהלי הבטיחות הכי מחמירים שקיימים.

מקרר לאירוע עם אוהלי נתנוב: כל המקצועיות וסוגי השירותים

חשוב לדעת, במקרים מסוימים יהיה את הצורך לבנות במה עבור המקרר (בדרך כלל במות פודיום או במות לייר – תלוי במשקל המקרר ובמשקל המצרכים שהוא יכיל). גם אם תצטרכו הקמת ובניית במה עבור מקררים לאירועים, תוכלו להסתייע בחברת אוהלי נתנוב.

מעבר לשירות של השכרת ומכירת מקררים לאירועים בכל הארץ, צוות המומחים של החברה גם מספק את השירות של הקמת במות לאירועים, אוהלים ועוד. ככה שאין ספק כי אתם בידיים מאוד מקצועיות. בעלי חברת הפקה? מעוניינים לרכוש מקרר עבור שימוש בחנויות, בארגונים ובחברות? צרו קשר עוד היום לגבי מכירת מקפיאים במחירים אטרקטיביים.  

על מה נדבר במאמר זה

בואו נדבר בוואצאפ
1
צריכים עזרה ?
צריכים עזרה ? לחצו כאן ונוכל לדבר ישירות בוואצאפ
Call Now Button