fbpx

מצננים להשכרה

אירוע בטבע יהיה מושלם כאשר לאורחים שלכם יהיה נעים ולא חם. אנו באוהלי נתנוב מספקים את כל פתרונות הקירור והחימום לאירועים. מצננים לאירועים למעשה מפזרים רסיסי מים עדינים ברמות משתנות לפי הצורך והופכים את מזג האוויר לנעים יותר ולא חם. מלבד המצננים, ניתן להשכיר גם מזגנים ניידים ומאווררים שונים. מצננים להשכרה באירועים הם כלי עזר מצוין לאיכות הסביבה ולאדם בפרט, הם פועלים באמצעות מים. עיקר תפקידו של המצנן הוא להקנות לאנשים הנמצאים בחלל מסוים, אוויר נעים וצלול בעזרת הפילטרים הנמצאים בתוך המצנן עצמו.

מצננים להשכרה

מצנן ידידותי לסביבה ולאורחים שלכם

אנו מספקים מגוון סוגי מצננים שונים לכל סוגי האירועים וניתן גם להשכיר מצנן בודד לשימוש באירוע חד פעמי. המצנן מגיע לטמפרטורה של 24 מעלות, הוא “שולח” אוויר קר, כאשר אחת לשלוש שעות יש למלא מים במיכל המצנן. צוות אוהלי נתנוב ימלא עבורכם את מיכלי המים של המצננים באירוע שלכם. למעשה, ההבדל בין מזגנים למצננים, הוא העובדה שמזגנים עובדים על גז בעוד שמצננים עובדים על עיקרון פשוט של שימוש במים ובכך קיים חיסכון אדיר בצריכת חשמל ובנוסף המצנן מסייע רבות לשמירה על איכות הסביבה. מעבר לכך, האוויר המגיע ממסננים הינו אוויר נקי וצלול ויכול להועיל במגוון רב של מקומות בהם יש כמות גדולה של אנשים.

כיצד פועלים המצננים באירוע?

בימי הקיץ הלוהטים בישראל ובייחוד בימים של שרב כבד בו הטמפרטורות מגיעות ל-30 מעלות ומעלה, יש צורך במצנן איכותי לאירועים, המצננים הללו פועלים, בשונה ממזגן, על מים כך שקירור האוהל הוא אקולוגי וידידותי לסביבה. המצנן הוא סוג של מזגן ה”שולח אוויר קר לחלל החדר הרצוי / אוהל אירועים גדול וחללים נוספים שאותם אנחנו רוצים לקרר. קיימים מצננים להשכרה בגדלים שונים המהווים פתרון מעולה לאירועים בטבע ובמקומות שונים. המצנן אינו שוקל הרבה, הוא קל לנשיאה, אינו דורש התקנה מיוחדת ו/או קידוח בקיר ופעולות נוספות. צינון האוהל מתבצע כאמור ע”י כניסה של אוויר נקי מחוץ לאוהל והחדרתו אל תוך האוהל. אנו מספקים שרות השכרת מצננים לאירועים בצפון, במרכז ובכל מקום שתרצו לקיים בו את האירוע שלכם.

כמה מצננים יש להזמין לאירוע?

תשובה לשאלה זו היא בראש ובראשונה בגודל האוהל בו מתקיים האירוע, בנוסף כמות המוזמנים לאירוע. מעבר לשני הפרמטרים החשובים הללו אנו מתחשבים גם באיזור עצמו בו מתקיים האירוע, טמפרטורה צפויה במקום, גובה התקרה, מפתחי האוהל (אוהל פתוח או סגור) ופרמטרים נוספים. אנו מספקים מצננים בכוחות סוס שונים בדיוק מושלם לצורך שלכם וכמובן לאחר בירור כל הפרטים המבוקשים.

כיצד פועלים מצננים תעשיתיים אלו?

מצננים פועלים על קליטת האוויר הנקי המגיע מבחוץ דרך מערכת סגורה מיוחדת אשר תפקידה להעביר לחלל אוויר שעבר סינון דרך אביזרים מיוחדים. הרעיון העומד מאחורי התקנת המצננים הוא – להכניס לחלל את הכמות האוויר המתאימה בהתאם לגדול החלל. לדוגמא – אם מדובר בחלל של 300 מטר, המצנן צריך להכניס לחלל בסביבות 25.000 קוב אוויר למשך שעה. למעשה מדובר באנרגיה טבעית ביחס לשימוש במזגנים אשר פועלים על ידי מדחסים עם גז, קיים גם מיכל מים במצנן שמטרתו לצנן את האוויר רמה נוספת לפני היציאה שלו לחלל. יש למלא מים במיכל המצנן אחת לשלוש שעות, המצנן מהווה פתרון אולטימטיבי לקיץ 2017 הקרב ובא.

התאמת השכרת מצנן לגודל החלל

קיימים מצננים לארועים הפועלים באמצעות שלט רחוק דרכו ניתן לשלוט על עוצמת המהירות, המהירויות של המצנן משתנות ברוב המצננים בחברתנו. ישנם גדלים שונים של מצננים להשכרה כגון: 24 אינץ’, 36 אינץ’ ועוד גדלים נוספים. ניתן לומר כי התאמת והתקנת המצננים, היא פעולה די מורכבת הדורשת ידע רב ובדיקות קפדניות של החלל, על מנת להתקין את המצננים הטובים ביותר. כיום בחברתנו צוותים עם ידע רב בתחום אשר מספקים גם ייעוץ מקצועי וגם את ההתקנה.

על מה נדבר במאמר זה

בואו נדבר בוואצאפ
1
צריכים עזרה ?
צריכים עזרה ? לחצו כאן ונוכל לדבר ישירות בוואצאפ
Call Now Button