fbpx
השכרת אוהלים – מחירים
אוהלים ממוזגים להשכרה | מכירה אוהלי נתנוב - השכרת אוהלים
השכרת אוהלים – מחירים

על מה נדבר במאמר זה :

אחד הטרנדים החמים כיום בעולם החתונות והאירועים באופן כללי זה קיום החתונה באוהל אירועים במקום באולם או גן אירועים. לחגיגת חתונה באוהל אירועים בגינה הפרטית שלנו או שטח ציבורי פתוח ישנם מגוון יתרונות, בניהם האווירה המשפחתית והביתית של אירוע באוהל, היעדר הצורך למצוא אולם והאפשרות להנות ממזג אוויר נהדר אך אין ספק שאחד היתרונות החשובים שמהווים שיקול שמביא רבים להכריע לטובת חתונה באוהל הוא המחיר.

השכרת אוהלים לאירועים – האלטרנטיבה החסכונית ביותר

חתונה זה דבר שעולה הרבה כסף – בכך אין ספק. האוכל, הצלמים, המוזיקה, שמלת הכלה וחליפת החתן כולם דברים לא זולים בכלל שמעמיסים על הכיס. לצד כל אלו, אין ספק כי אחת ההוצאות המשמעותיות בחתונה ואולי אף ההוצאה המשמעותית ביותר היא האולם בו עורכים את החתונה. בנוסף, אולמות רבים מחייבים להזמין את האוכל מהאולם וכמובן שגובים מחיר גבוה תמורת כל מנה.

החדשות הטובות הן שזה לא חייב להיות ככה: כאשר בוחרים לקיים את האירוע באוהל אנחנו נהנים מאירוע מיוחד שלא נופל בשום דבר מחתונה באולם או גן אירועים, אך עלויות שכירת האוהל נמוכות הרבה יותר מעלויות שכירת אולם. את הכסף שאתם חוסכים אפשר להשקיע בדברים אחרים החתונה, או פשוט לקיים את החתונה בתקציב נמוך יותר.

מה משפיע על מחיר השכרת אוהל אירועים?

חתונה באוהל אירועים היא אלטרנטיבה זולה יותר מאשר חתונה בגן אירועים או באולם, אך באופן טבעי לא כל האוהלים עולים אותו דבר – ישנם אוהלים זולים יותר ופחות. כדי להבין ממה מורכב מחיר השכרת אוהל, ריכזנו את הפרמטרים החשובים המשפיעים על מחיר האוהל:

  • גודל האוהל: מן הסתם ככל שהאוהל גדול יותר מחירו יהיה גבוה יותר. אוהל בגודל של 4 על 4 מטרים לא יעלה כמו אוהל של 8 על 20 מטרים וזה דבר שצריך לקחת בחשבון.
  • שינוע: אחת ההוצאות בהשכרת אוהל היא שינוע האוהל מהמקום בו הוא מאוחסן לבית שלכם או המקום בו אתם עורכים את החתונה. במקרים רבים תוכלו לחתוך את עלויות השינוע אם תוכלו לבצע אותו בעצמכם, אך אם לא סביר שהמחיר יתייקר.
  • סוג האוהל: ישנם אוהלים מסוגים שונים בעלי רמת עמידות שונה. כך למשל, השכרת אוהלי קונסטרוקציה יהיו יקרים יותר מאשר השכרת אוהלי קונסטרוקציה קלה גם בגלל שהאוהל עצמו יקר יותר וגם בגלל שההקמה קשה יותר. כמו כן, אם הקמת האוהל מצריכה שימוש במשקולות או בקידוחים סביר שהמחיר יעלה.
  • עיצוב האוהל: אוהל מעוצב באופן מסוגנן ברוב המקרים יעלה יותר מאשר אוהל בעיצוב פשוט.

באוהלי נתנוב תוכלו לקבל את כל השירותים במקום אחד

אין סיבה שארגון חתונה תהיה מורכבת יותר ממה שחייב. אנחנו באוהלי נתנוב מספקים כבר 20 שנה שירותי השכרת אוהלים לאירועים ומספקים במקום אחד את כל השירותים שתצטרכו לצד השכרת האוהל: השכרת שולחנות וכיסאות, שירותים ניידים, גנרטורים, הצללה ועוד.

 

בואו נדבר בוואצאפ
1
צריכים עזרה ?
צריכים עזרה ? לחצו כאן ונוכל לדבר ישירות בוואצאפ
Call Now Button