fbpx
מה הסיבות לרכוש אוהל ולא להשכיר ?
אוהלי נתנוב - השכרת אוהלים
מה הסיבות לרכוש אוהל ולא להשכיר ?

על מה נדבר במאמר זה :

מה הסיבות לרכוש אוהל ולא להשכיר ? – אוהלים לרכישה 

ארגונים וחברות פרטיות רוכשים אוהלים כדי להפיק אירועים לאורך כל השנה לעובדים וללקוחות, על מנת לקדם את העסקים שלהם באופן שוטף.

במאמר זה  נתמקד מתי כדאי לרכוש אוהל ומתי כדאי להשכיר

1 – מתאימים לכל אירוע והפקה , כנסים ועוד …

חברות וארגונים שונים כמו חברות הפקה , אולומות אירועים העושים שימוש באוהלים לאירועי חוץ קבועים עושים זאת על מנת לקדם את העסק שלהם,

אירועים בחוץ הם הדרך המושלמת ליצור אינטראקציה עם קהל היעד שלך במיקומים שונים בארץ ולו דווקא בעסק עצמו
בנוסף, ישנן חברות רבות המשתמשות באוהלים לאירועים הרגילים שלהן. על ידי שימוש באוהלים, תוכלו לקדם את העסק שלכם למסיבות פנים אירוגניות , יח'צ באזורים שונים בארץ

מגוון האופציות שאפשר לבצע עם אוהלים כגון : להשיק מוצרים,  לערוך שיתופי פעולה עם עסקים נוספים,אירועים פנים אירוגנים ועוד ..
מכיוון שניתן להרכיב  את האוהלים בקלות ובכל מקום שתרצו , ישנה אפשרות לקיים אירועים באווירה שונה בכל פעם. אם רוצים להפיק אירוע בטבע , ליד הים, בשטח פתוח, ליד בנייני החברה, בפארק  כנסים, השקות, ימי עיון, תערוכות, מכירות ועוד, ניתן לרכוש אוהל שניתן להרכיב ולפרק את האוהלים בקלות ולהתאים אותם לצרכים שלכם לאותו אירוע

כאשר תרצו להפיק אירוע בטבע, תזדקקו שהאטימות שלו גבוהה וכך שיתאים לכל תנאי מזג האוויר ,

בנוסף, תוכלו לעצב את האוהל כפי שברצונתכם בהתאם לאירוע

הסיבה העיקרית לרכוש אוהל , במידה והארגון שלכם מבצע אירועים על בסיס קבוע ובאזורים שונים בארץ

 אוהלים למכירה בעדיפות מאשר אוהלים להשכרה הן מבחינה כספית והן מבחינה הגיונית.

2 – אוהלים אטומים ומתאימים לכל מזג אוויר

אוהלים לאירועים מצוינים ומשרתים את המטרות כיום ולא משנה באיזה עונה או מזג אוויר

אירועים במזג אוויר חורפי

כאשר ארגון מכוניין לקיים אירוע בחורף, ניתן לאטום את האוהל כך שהגשם לא יחדור אליו. בשל עמידותו בתנאי אקלים סוערים, הוא גם עמיד בפני רוחות.חזקות, האוהל יישאר יציב וחזק מבלי חשש.
בנוסף אפשר להוסיף לאוהל ולשדרג אותו עם מיזוג נייד המתאים לאותו עונה

אירועים במזג האוויר חמים

באותה מידה בקיץ, כאשר חברה מפיקה אירועים בקיץ היא יכולה לקבל את ההצללה הדרושה ולפתוח את האוהל כדי שייכנס אוויר או לעשות שימוש במערכת מיזוג אוויר.
הרבה אירועים בחוץ מתקיימים במהלך הקיץ ונתנוב אוהלים מספקים את הפתרון המושלם לאירוע עם כל הציוד הנדרש מ 0 לאירוע מושלם

3 – ציוד מתקדם

את האוהלים אפשר אבזר ממש כמו אולומות אירועים . ניתן להתקין בהם מיזוג באמצעות שרוולים שדרכם מוזרם אוויר הממזג את האוהל בדיוק בטמפרטורה הרצויה לאותו עונה
באירועי חורף ניתן להתקין בהם  גופי חימום שונים שישרו אווירה נעימה וחמימה. בנוסף, לאוהלים יש שקעים חשמליים שאליהם ניתן לחבר גופי תאורה, מערכת סאונד והגברה, מקררים וכל דבר אחר הדורש חשמל.
את החשמל מקבלים באמצעות גנרטור. תמיד מומלץ לקחת גנרטור נוסף לחירום במיוחד שצריך אספקת חשמל גבוהה.
ציוד נוסף שאפשר להשכיר : שולחנות, כיסאות, מערכות ישיבה נוחות ועוד. כל הציוד ניתן להשכרה, כך שניתן לעשות בו שימוש לפי הצרכים.

4 – פרטיות

חברות גדולות שהמשרדים שלהן נמצאים בבניין משרדים עם עסקים נוספים רוצים לשמור על הפרטיות שלהם ולקיים אירועים מחוץ למבנה עם מוזמנים בלעדיים שרק הם מורשים להיכנס לאירועים.

האוהלים מאפשרים לקיים את האירועים באופן פרטי מבלי לפתוח אותם לציבור הרחב או ל"שכנים" העסקיים. בנוסף, גם אם מקימים את האוהלים מחוץ למבנה באזור עירוני ורועש הם מבודדים רעשים ולכן מקבלים פרטיות כפולה ומכופלת. עם זאת, ישנם אירועים בהם האוהלים מיועדים לציבור הרחב כמו אירוע ספורט למיניהם, סגירת חורף במסעדות, סדנאות שונות ואירועים משפחתיים, אך לרוב אלו אוהלים המשמשים לאירועים ארעיים.

מה הסיבות לרכוש אוהל ולא להשכיר ?
אוהלים לרכישה \אוהלים למכירה
בואו נדבר בוואצאפ
1
צריכים עזרה ?
צריכים עזרה ? לחצו כאן ונוכל לדבר ישירות בוואצאפ
Call Now Button