fbpx
אוהלים לאירועים
מחפשים אוהלים לאירועים להשכרה ? הנה כל המידע

לא בכדי אוהלים לאירועים הפכו לשם ודבר בתחום האירועים, הרי הם אלה שמאפשרים לנו לקיים אירוע חוץ תחת כיפת השמים באין מפריע וללא חשש לתנאי מזג האוויר. באוהלים אלו, ניתן לקיים כל סוגי אירועים, החל מאירועים עסקיים וכנסים, ימי גיבוש, חתונות, בר או בת מצווה, ירידים, ימי הולדת, פעילויות לילדים ובני נוער, סדנאות ועוד מגוון רב של אירועים ופעילויות.

היכן ניתן למקם את האוהלים?

אירוע תחת כיפת השמים באוהל, הוא ללא ספק שונה מהסטנדרט המקובל ונותן חוויה בלתי נשכחת למוזמנים. את האוהלים לאירועים ניתן למקם בכל מקום שתרצו, אם זה על חוף הים, בטבע, בפארקים, בחצר בבית פרטי, במרחבים ציבוריים או בכל מקום אחר שתרצו. חשוב לציין כי אוהלים לאירועים, מגיעים במגוון רב של גדלים וסוגים שונים של בדים, חלקם אטומים לחדירת גשמים ורוחות וחלקם מאווררים, כך שתוכלו לקיים בהם אירוע בכל עונות השנה.

את האוהלים ניתן למצוא בשני סוגים עיקריים:

אוהלים סגורים 

 אוהלים אלו, הינם פופולריים והמבוקשים ביותר בקרב בעלי אירועים וחברות הפקת אירועים, מכיוון שהם עמידים בפני מזג האוויר כמו – מגשמים, מרוחות חזקות ומחדירת שמש ולחות. למעשה אוהלים אלו מגיעים עם חלונות, כך תוכלו לאוורר אותם בכל זמן נתון או לחלופין להשתמש באפשרות מיזוג על ידי מזגנים הממוקמים מחוץ לאוהל ומחדירים אוויר צונן באמצעות שרוולים מיוחדים. כמו כן, ניתן לחמם את האוהלים בחורף הקר בעזרת פטריות חימום מיוחדות  או סגירת חורף או תנורים.

אוהלים פתוחים 

 אוהלים אלו, הינם מתאימים לרוב לאירועים המתקיימים תחת כיפת השמים בשמש לוהטת. למעשה אוהלים פתוחים משמשים כמעיין רשת צל ענקית המאפשרת הגנה מפני השמש הקופחת על אורחי האירוע. הרעיון שדפנות האוהל פתוחים, הוא האופציה של חדירת אוויר מהדפנות, כך תוכלו ליהנות מהצללה ואוויר נעים.

איבזור האוהל

מעבר לרכישת האוהלים עצמם, ניתן לרכוש ציוד נלווה לאוהלים והשכרת ציוד לאירועים כמו – יחידות מיזוג אותן מציבים מחוץ לאוהלים והם מזרימים בעזרת שרוולים אוויר נקי וממוזג, המיזוג יתפזר לתוך חלל האוהל וישרה אווירה נעימה לאורחים. מעבר לכך, ניתן לרכוש פטריות חימום או תנורים אשר יחממו את האוהלים בתקופת החורף הקרה.
את האוהל ניתן לאבזר במגוון רב של ציוד ישיבה נינוח כמו – פופים צבעוניים, פינות שאנטי לנרגילה, שולחנות נמוכים, כריות, מערכות ישיבה וספות נוחות, תאורה, הגברה, גנרטורים ועוד ציוד רב לנוחות מושלמת בעת קיום האירוע.

על מה נדבר במאמר זה

כדאי לדעת !

בואו נדבר בוואצאפ
1
צריכים עזרה ?
צריכים עזרה ? לחצו כאן ונוכל לדבר ישירות בוואצאפ
Call Now Button