fbpx
אוהלים למכירה
צריכים לרכוש אוהל ? הנה המדריך לרכישה

צריכים לרכוש אוהל ? הנה המדריך לרכישה שחייבים לקרוא

כאשר חושבים על אוהלים, באופן אוטומטי עולה לנו לראש טיולי קמפינג מהנים בטבע או על חוף הים, אך אוהלים כיום משמשים למטרות שונות, אם זה על מנת לקיים בהם אירועים תחת כיפת השמים, או כאשר מדובר בבתי קפה או מסעדות אשר מעוניינות לתחום את השטח שמחוץ למקום לטובת אירוח לקוחות. למעשה אוהלים למכירה, משמשים גם לתיחום אזור מסוים וגם על מנת להגן על היושבים במקום מפני פגעי מזג האוויר – אם זה מפני גשמים ורוחות או מפני השמש הקופחת.

מגוון סוגים של אוהלים

כאשר מדובר על אוהלים למכירה, ניתן לראות כי ישנם בשוק מגוון רב של סוגי אוהל לאירועים, החל מאוהלים אטומים, אוהלים פתוחים המשמשים כמעיין שמשיה נגד השמש, אוהלים עם חלונות שקופים או פתוחים, אוהלים קטנים, גדולים ועוד מגוון רב של סוגים. למעשה ניתן לראות כי כיום מגוון הרב של האוהלים יכולים לספק פתרון לכל מקרה ולכל אירוע שתרצו.

מי רוכש כיום אוהלים?

אוהלים למכירה המתאימים להפקות אירועים ואותם רוכשים לרוב בעלי עסקים ובעל חברות גדולות, מכיוון שלרוב בעלי אירועים פרטיים, נוהגים להשכיר אוהלים למטרת קיום האירוע, כך הם משתמשים בהם ובסופו של האירוע הם מחזירים אותו לחברה. לרוב ניתן לראות כי חברות להפקות אירועים רוכשות אוהלים שכאלה מכיוון שהם יוכלו לשמש אותם באופן יום יומי
לקיום אירועי חוץ, בעלי בתי קפה ומסעדות רוכשים אוהלים על מנת לתחום את אזור החוץ בעיקר בעונת החורף הקרה ועוד.

רכשתם אוהל ? אצלנו תמצאו את כל הציוד הנלווה לאירוע שלכם

מעבר לרכישת האוהלים עצמם, ניתן לרכוש ציוד נלווה לאוהלים והשכרת ציוד לאירועים כמו – יחידות מיזוג אותן מציבים מחוץ לאוהלים והם מזרימים בעזרת שרוולים אוויר נקי וממוזג, המיזוג יתפזר לתוך חלל האוהל וישרה אווירה נעימה לאורחים. מעבר לכך, ניתן לרכוש פטריות חימום או תנורים אשר יחממו את האוהלים בתקופת החורף הקרה.
את האוהל ניתן לאבזר במגוון רב של ציוד ישיבה נינוח כמו – פופים צבעוניים, פינות שאנטי לנרגילה, שולחנות נמוכים, כריות, מערכות ישיבה וספות נוחות, תאורה, הגברה, גנרטורים ועוד ציוד רב לנוחות מושלמת בעת קיום האירוע.

על מה נדבר במאמר זה

בואו נדבר בוואצאפ
1
צריכים עזרה ?
צריכים עזרה ? לחצו כאן ונוכל לדבר ישירות בוואצאפ
Call Now Button