fbpx
טיפים חשובים להשכרת ציוד לאירועים
טיפים חשובים להשכרת ציוד לאירועים

טיפים חשובים להשכרת ציוד לאירועים

אנחנו חולמים על האירוע המושלם, כבר מזמן הוא חרג מגבולות האולם. לשמחתנו, היום האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות. אפשר לחגוג אירועים משמחים, מסיבות, כנסים ועוד, באינספור אפשרויות. הודות לאפשרות להשכיר ציוד לאירועים, ניתן לחגוג אירועים במגוון מקומות, חלקם מוסדרים וחלקם פחות, כיד הדמיון הטובה.

החל מחופי הים הפזורים בישראל, שדות פתוחים, יערות וגנים, וכן חללים מובנים שאפשר וניתן לעצב אותם על פי רצונכם ולפי טעמכם העיצובי האישי. במידה והחלטתם לקיים את האירוע שלכם בחלל שאין בו את כל הציוד הדרוש לקיום האירוע שלכם, תידרשו להשתמש בשירותיה של חברה להשכרת ציוד, אשר תספק לכם את כל הנדרש כדי לקיים את החגיגה, כנס החברה, או כל סיבה למסיבה. החל משולחנות, כיסאות ומזנוני אוכל, ציוד תאורה והגברה, וכלה בהצללות במידת הצורך, אוהלים, מוצרי טקסטיל ומוצרים עיצוביים נוספים.

השכרת ציוד לאירועים אינה רק בחירה של מזנוני אוכל, כסאות ושולחנות, אלא גם בחירת רעיון עיצובי לאירוע, שכן לציוד ולריהוט אותו תבחרו לאירוע שלכם השפעה גדולה על האווירה של האירוע ועל יופיו וייחודיותו. על כן, ישנה חשיבות מרבית לבחור את הציוד לאירוע שלכם באופן המקצועי ביותר, עם מתן תשומת לב גם לפרטים הקטנים.

מהם חמשת הדברים הכי חשובים אותם יש לקחת בחשבון כאשר משכירים ציוד לאירועים?

חברת אוהלי ישראל מציעה את כל מגוון האפשרויות להשכרת ציוד לאירועים, לצורך הרכבת חבילת מוצרים שלמה לתכנון אירוע מוצלח. השכרת ציוד לאירועים מאפשרת חגיגה ייחודית, מרגשת וחד פעמית, אך לפני הכול רצוי מאוד לקחת בחשבון מספר דגשים חשובים להשכרת ציוד לאירוע שלכם, על מנת שתוכלו להיערך אליו באופן אופטימלי, ולהתכונן להצלחתו בצורה המיטבית ביותר.

איכות הציוד

 אחד הנושאים הקריטיים כשמשכירים ציוד לאירוע שלכם הוא איכותו. מלבד הרצון שלכם שהציוד יהיה איכותי וברמה הגבוהה ביותר, שיספק את השירות הרצוי לכם, לדוגמא מערכת הגברה איכותית, ישנו עניין הבטיחות. עליכם לוודא שהציוד של החברה ממנה אתם עומדים להשכיר את הציוד לאירוע שלכם, מתוחזק כראוי, תקין, ובטיחותי. יש לכם אחריות בתור מתכנני ובעלי האירוע על בטיחות המוזמנים שלכם, לצד רצונכם להעניק להם בילוי נעים, נוח ואיכותי. לעיתים אף כדאי לקחת אתכם איש מקצוע נוסף מטעמכם, אשר יוודא ברמה הטכנית שהציוד אכן עומד בדרישות שלכם.


לוח זמנים – עליכם לקחת בחשבון את לוח הזמנים המתוכנן לצורך העמדת הציוד לכבוד האירוע שלכם. ישנם אירועים בהם ידרשו מספר שעות בודדות לפני האירוע, אך לעיתים יש צורך בהעמדת הציוד לאירוע יום קודם, תלוי בסוג האירוע שלכם ובגודלו.

 יש לחשב את הזמנים לפרטי פרטים, ולקחת בחשבון זמן נוסף בו ייתכן ותידרשו להחלפות של ציוד פגום, ואירועים בלתי מתוכננים נוספים.

בעניין לוח הזמנים, חשוב לבדוק מול החברה גם את זמני פירוק הציוד, לאחר תום האירוע. אתם רוצים להיות שקטים, שיש צוות מקצועי מהחברה שבחרתם, שמפרק את הציוד, ומפנה את השטח בו נערך האירוע בבטחה.

מגוון הציוד של החברה 

חשוב לשים לב למגוון האפשרויות הקיימות של ציוד בכל קטגוריה לה אתם נדרשים. כאשר יש מבחר דגמים בכל קטגוריית ציוד לה אתם נדרשים עבור האירוע, האפשרויות רחבות ופתוחות לפניכם, וכך תוכלו להתאים עבור האירוע שלכם את הסגנון הייחודי לכם, על פי טעמכם האישי והאווירה אותה אתם רוצים להשיג. כמו כן, חשוב לדעת שלחברה שבחרתם, יש את כל הציוד הדרוש לכם, כולל ציוד נלווה במידת הצורך, כגון: תאורה, הגברה וכן ציוד עיצובי, מה שיחסוך מכם חיפוש אחר ספקים נוספים, ויגזול מכם זמן ותקציב נוסף.

 

שירות לאורך כל הדרך 

 

לעיתים אתם לא לגמרי בטוחים לאיזה ציוד תדרשו עבור האירוע עליו אתם חולמים. יש לכם בדמיון את התמונה הכללית של הנראות, האווירה והסגנון של האירוע שלכם, אך אתם זקוקים לאיש מקצוע שייעץ ויכוון אתכם להשיג את מטרתכם, ולהגשים את חלומכם. חשוב לבדוק שבחברה שבחרתם ישנו אדם אשר מלווה אתכם בכל התהליך, והוא נגיש עבורכם לכל התלבטות והחלטה שעליכם לקחת בדרך.

 

המלצות 

 

בעת בחירת חברה מתאימה לצורך השכרת ציוד עבור האירוע שלכם, ישנה חשיבות רבה לקבל המלצות מאנשים אשר כבר השתמשו בשירותי החברה, לצורך אותה מטרה. מי שהתנסה כבר בקבלת שירות של חברה המשכירה ציוד לאירועים, יוכל לספר לכם מניסיונו האישי על השירות אותו קיבל, ולהמליץ לכם על פי שביעות רצונו, או להיפך. ניסיונם של אחרים יוכל לתרום לכם בדגשים עליהם מומלץ לכם לשים לב, או אפילו דברים שעליהם לא חשבתם מלכתחילה, ומי שכבר התנסה בשירותי החברה ולו מסקנות מאירות עיניים עבורכם, יוכל לתרום לכם המון עבור תכון האירוע שלכם.

על מה נדבר במאמר זה

מאמרים נוספים

בואו נדבר בוואצאפ
1
צריכים עזרה ?
צריכים עזרה ? לחצו כאן ונוכל לדבר ישירות בוואצאפ
Call Now Button